Reklamace zboží

Je nám líto, že zakoupené zboží nesplnilo vaše očekávání. Reklamaci se vždy snažíme vyřídit co nejrychleji a co nejjednodušeji.

Postup reklamace:

  1. Vyplňte náš online reklamační formulář.

  2. Nejpozději do 7 dnů od přijetí formuláře vám zašleme e-mailem reklamační protokol a adresu pro zaslání zboží.

  3. Po přijetí reklamovaného zboží zahajujeme reklamační řízení s výrobcem.

Lhůta na vyřízení reklamace

Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od podání reklamace. O výsledku vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

Vaše práva při uznané reklamaci:

  • Vrácení peněz nebo výměna zboží za nový kus

Podrobnosti o reklamačním procesu naleznete v našich obchodních podmínkách.

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:

ROVAKIA s.r.o.
Elektrárenská cesta 1 (Prístav brána č 4.)
945 01 Komárno
Slovensko

Soubor s reklamačním formulářem:  👉 [Reklamační formulár]

Po vyplnění jej prosím odešlete na adresu: reklamace@brexit.cz