Reklamace zboží
Je nám líto, že zakoupené zboží nesplnilo vaše očekávání. Reklamaci se vždy snažíme vyřídit co nejrychleji a co nejjednodušeji.
Postup reklamace:
-
Vyplňte náš online reklamační formulář.
-
Nejpozději do 7 dnů od přijetí formuláře vám zašleme e-mailem reklamační protokol a adresu pro zaslání zboží.
-
Po přijetí reklamovaného zboží zahajujeme reklamační řízení s výrobcem.
Lhůta na vyřízení reklamace
Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od podání reklamace. O výsledku vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.
Vaše práva při uznané reklamaci:
-
Vrácení peněz nebo výměna zboží za nový kus
Podrobnosti o reklamačním procesu naleznete v našich obchodních podmínkách.
Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:
ROVAKIA s.r.o.
Elektrárenská cesta 1 (Prístav brána č 4.)
945 01 Komárno
Slovensko
Soubor s reklamačním formulářem: 👉 [Reklamační formulár]
Po vyplnění jej prosím odešlete na adresu: reklamace@brexit.cz